social media buttons

H&M WISHLIST!

Zie daar! Mijn kersvers samengestelde wishlist van de H&M. Toegegeven, toch wel de winkel waar ik het meest koop – sinds ik nog steeds een arm studentje ben.

Mijn vriendinnetje lacht mij altijd uit als ik weer op de proppen kom met mijn geliefde loafers. Oma-schoenen noemt ze het: maar ik vind ze prachtig! Deze bordeaux-variant heeft alles wat mijn hartje begeert: een mooi herfstkleurtje, lak, kwastjes, en een hoog oma-gehalte ;)


Het is een crop top! Het is fluweel! En mijn fluweel verslaving moet hoognodig aangevuld worden.


Deze zilver/metallic look legging. 
Reden 1: het is een legging
Reden 2. Hij is metallic.  





Lekker warme trui met een vers logootje erop? Rennen naar die H&M!




Waneen lekker vessie seg. HEBBEN!



Ik ben fan van body’s! Ze zitten zo mooi -geen lelijke randen-, ik voel me er ongelooflijk gewild in - ;) -  en deze met col is lekker winterproof. 



Omdat ik me gegarandeerd een completer persoon voel zodra deze fabulous kitten in mijn bezit is.

Ben benieuwd wat jullie van mijn items vinden!


XOXO, daphny

1 opmerking:

Denise zei

Jaaa we kunnen weer reageren! Ik vind die legging heel tof, leuk kleurtje!