social media buttons

STYLE INSPO | SPORTY

sportief anno 2015: minimalistisch, wit, leer en een logootje hier en daar: ik ben er niet vies van!



sportief anno 2015: minimalistisch, wit, leer en een logootje hier en daar: ik ben er niet vies van!

liefst in combinatie met blote bruine beentjes, vind ik de sporty look in de lente toch het beste tot zijn recht komen. daarom hier alvast wat inspiratie om alvast de mooiste items aan te gaan schaffen voor dit vrolijke seizoentje.

aan de mesh trend niet echt mee heb gedaan omdat ik er toch wat huiverig over was, ben ik eigenlijk wel blij dat ik er niet in heb geinvesteerd. te hoog cool-cat gehalte, als je het mij vraagt. of je moet het echt goed doen, zoals deze dames. dan ben ik voor.




oh cara ... 

liever kies ik voor een sporty outfit met mooie materialen, zachte stoffen en zacht leer, in basic kleuren zoals zwart wit grijs en een vleugje kleur.










ja, de adidasjes en de nikies zijn weer in strijd: nog steeds domineren roshe runs en stan smiths het straatbeeld. gooi d’r een lekker sportsokje bij en klaar is trees.





















en omdat ik het een van de mooiste, of toch in ieder geval leukste, collecties van de afgelopen tijd vind:

stella mccartney for adidas:









pick your pieces gals! wat vinden jullie van de sporty trend? 


XOXO, daphny

Geen opmerkingen: