social media buttons

OOTD | TAKE ME TO THE CANDY SHOP!

het is alweer bijna oud en nieuw en dan borrelt er bij mij elk jaar maar 1 gedachte in mijn hoofd:

MOET-EEN-KICK–ASS-PARTY-OUTFIT-VINDEN!
die goede voornemens verzin ik later wel ;)



dit jaar ben ik er al helemaal uit: het worden sequins! het shirt wat je hier ziet is van h&m en een van de beste party-elements die ik bezit. 
op de foto combineer ik het shirt met een mom jeans van mijn vriend en een stel hakken, maar dat is niet wat ik ga dragen de 31e: dan wordt het hoogst waarschijnlijk een stel sneakers en zwarte disco pants: er zijn maar weinig kledingstukken waarin ik me zo goed voel als in de ‘sandy-pants’ van grease ;) 





ik ben vandaag in een echte candy shop in een pretpark voor kinderen: is het niet te lief, al die kleurtjes en snoepjes en lampjes en machientjes
  


en nu borrelt er misschien ook wel bij jullie nog maar 1 vraag: 
wat word jullie PARTY-OUFIT!!???  tell me! ik ben superbenieuwd ;) 

top: h&m
jeans: boyfriends
shoes: primark

photography by: marein van hooff

XOXO, daphny

2 opmerkingen:

ALBOE.nl zei

Super leuke look!! Echt mooi die stoere jeans met die glitter top <3

Ik heb zelf echt nog geen enkel idee wat mijn party outfit wordt.....

Malu Keizer-Swartjes zei

stunning♥!
xx
Discover my Stylish Confessions! ♥
11 BLOGGING TIPS & TRICKS TO IMPROVE YOUR BLOG THAT WORK!