social media buttons

INSTAGRAM LATELY

hallo daar! kijk mee naar een kleine greep uit mijn instagram diary! 

bij de kapper: waar ik altijd minstens 3 uur zit (kletsen, highlights, kletsen, intrekken, kletsen, uitspoelen, kletsen, maskertje, kletsen, knippen, kletsen, fohnen…… ) dus zette ik mijn uitzicht maar op de foto: vers gelakte roze nagels, above knuckle rings en mijn nieuwe lila trui: allemaal liefde in 1 foto!


oud en nieuw vierde ik dit jaar in de nieuwe tivoli: vanaf de 6e verdieping keek iedereen vanaf de balkons de hele stad over: magisch!! 


met mijn vriendinnetje gingen we 1 januari weer stappen: nog niet nuchter van het vorige feestje, maar och: wat was het mooi! iedereen verkleed en gemaskerd, alles mooi versierd en geen munten gewisseld, maar nepbriefgeld waar we mee mochten flashen: my kind of night! helaas ging mijn masker na een uur al kapot (lomp) dus compenseerde ik maar wat met glitter: ook vrolijk! 


 mijn andere stapvriendinnetje die avond, en onze maskers: 


en dan nog 1 foto van hoe ik die avond eindigde (altijd hetzelfde liedje) in de snackbar, flirtend met de snackbarman, flashend met dikke flappen in de hand ;)



met mijn vriendinnetje de hele zondag avond lekker buiten gechilld onder het genot van ons eigen gestookte vuur, kopjes gluhwein ( zie ze dampen!) en ons eigen gebabbel: heerlijk!


ik kreeg lush magazine bij een kerstkadootje van mijn lieve schoonzus: allemaal fijne producten!


mijn nieuwe casio (kerstkado van mijn lieve vriend) samen met een aantal van mijn favoriete armbanden (vintage.) tegen een achtergrondje van mijn nieuwe marmeren bureau/kaptafel! zo mooi! zal snel voorbij komen op instagram, hou em in de gaten! ;)


wat hebben jullie allemaal voor leuks gedaan? 

XOXO, daphny



Geen opmerkingen: